Stomatologia zachowawcza

Stomatologia zachowawcza to dział stomatologii zajmujący się profilaktyką próchnicy zębów oraz leczeniem ubytków próchniczych.
Jest to także jeden z obszarów stomatologii, który ma kluczowe znaczenie, dla zdrowia Twoich zębów i pięknego uśmiechu. Podstawowe zabiegi z tej dziedziny związane są z profilaktyką próchnicy zębów oraz leczeniem wszelkiego rodzaju ubytków.
Pacjenci, którzy systematycznie poddają się stomatologii zachowawczej efektywnie wzmacniają struktury zębów oraz uodparniają się na działanie bakterii.

Materiały wideo z zakresu stomatologii zachowawczej

W trosce o naszych Klientów przygotowaliśmy filmy z dziedziny stomatologii zachowawczej z udziałem Marzeny Borkowskiej Brożek

Oglądaj więcej

Regularne kontrole gwarancją zdrowego uśmiechu

Niezwykle ważne dla zdrowia naszego uzębienia są regularne kontrolne – powinniśmy co 6 miesięcy wykonywać przegląd oraz profesjonalne czyszczenie zębów. Ważne jest, aby ubytki próchnicowe usuwać w jak najwcześniejszym stadium,
dzięki czemu leczenie jest proste, tanie i mało inwazyjne.
W nieleczonym zębie pogłębiania się próchnica, która z czasem może doprowadzić do konieczności leczenia kanałowego,
a w ostateczności do usunięcia zainfekowanego zęba.
Wiele osób bagatelizuje próchnice zębów nie wiedząc, że potrafi bardzo negatywnie wpływać na nasze zdrowie. Lista groźnych schorzeń, które mogą być wywołane zaniedbaniem jamy ustnej, jest zaskakująco długa i znajdują się na niej m.in.: choroby serca, nadciśnienie, nowotwory, alergie, zapalenie nerek, choroby układu pokarmowego, a nawet sepsa.

Pamiętajcie – zawsze warto zapobiegać niż leczyć.

Bezbolesne znieczulenie
The Wand

The Wand to komputerowe znieczulenie, które w niezwykle łagodny, bezbolesny i skuteczny sposób podaje płyn znieczulający.
Dzięki temu nie odczuwamy bólu ani podczas znieczulenia, ani podczas zabiegu. Urządzenie składa się z niewielkiego komputera
oraz wężyka z końcówką przypominającą długopis, w której znajduje się niewielka, cienka igła. Lekarz delikatnie przykłada końcówkę
do miejsca, gdzie trzeba podać znieczulenie, a komputer kontroluje tempo podawania płynu znieczulającego. Dzięki znieczuleniu komputerowemu znika ból, niedogodności i strach związanych z wizytą u dentysty.